torsdag den 7. november 2013

Fødselsdagspige & rengøringsangst med pyntesyge på







Find mindst to fejl på fotografiet i fotografiet.............. 1 Rona er blevet ekstra brun og ensartet i huden. 2 Rona har et modersmærke på næsen som hun faktisk har valgt at beholde, det er nærmest blevet et varemærke for hende, men fotografen har sgu reduceret mærket væk i fotoshop! Mega frækt!
------------------------------




Jeg elsker pynt, ja jeg er pyntesyg og har både en kasse med påskepynt, julepynt og ja fødselsdagspynt, men jeg hader rengøring - almindelig gulvvask og støvsugning. Hader er ikke det rette ord, det er nærmere angst jeg gribes af, når Christian går igang med kost & spand og det støjer, sejler med vand og ser helt uoverskueligt ud. Men pynt gør mig ligesom tryk - ala loppebutikker og storskraldsfund og kunst.