tirsdag den 12. november 2013

Tak for kaffe! med juleglimmer i enden

En uge med fødselsdage og komsammen. Jeg kunne drømme, nej, jeg drømmer om, at jeg havde en familie der kunne komme og fejre min datter og kæreste. Bare en udslidt søster med stres og en mor der beklager sig over fedme eller gigt, men jeg står ubarmhjertigt familieløs, det må jeg altså til at erkende. Jeg har ingen søskende og mine forældre er på hver deres planet uden flyafgange til fødselsdage eller ligende arrangementer. Derfor betyder det så utroligt meget for mig, når der alligevel kommer søde mennesker der ønsker, at gøre min datters fødselsdag til noget særligt. 

Men jeg kan tilbyde pynt - også brunt loppepynt og brune marsvin.





Neeej hvor pænt.... Snyd og fup og dog virkeligt!


Juletid
Hvor ville det ligsom være meget lettere og rare og på en måde lidt hyggeligt og ikke mindst trykt, hvis jeg troede på gud. Jeg hørte fornylig en præst sige, at hun troede så meget på gud, at hun viste, at hun kun fik den størrelse problemer som hun kunne takle....?! Sådan kunne jeg også godt tænke mig det.... måske.... men jeg er pjattet med mit nyerhvervede krybbespil,  det har ubetinget en fed humor.